ŠKRÁBE VÁS HLAVIČKA?

1/13/2015


Máte doma mladšího sourozence? Či staršího? Nebo nějaké podobné zvířátko. Tak vám asi přinese domů vši.. nebo je chytnete v metru, v buse či otíráním si hlavu o bezdomovce. To už je vaše věc... Já je sice neměla, ale musela jsem projít prevencí. Tudíž používat ty hnusy, abych se toho zbavila.
Sice vám to pěkně profoukne hlavu, ale taky vysuší a vyžere pokožku.
Takže dostanete lupy a budete se škrábat, jako byste ty vši doopravdy měli.

No, není to sranda. Já si musela vyškrábat půlku hlavy a skoro přišla o všechny vlasy, než jsem začala přemýšlet.

Pak jsem doma našla tento šampon od Yves Rocher. Ohrnovala jsem frňák, protože já přece lupy nemam! No fuj! 
Mam. K šamponu jsem si koupila ještě tuto spešl vodičku na fotce a bio šampon od Faran.
Vodička od Yves Rocher mě doopravdy zachránila, stejně tak Faran šampon, který je neuvěřitelný!

Vůně na vlasech vydrží dva dny minimálně, je příjemný, vlasy po něm září a je čistě ekologický, bez nějaké srajdy uvnitř.
Doporučuji určitě zkusit tuto vodičku a každý den si ji dát na vlasy. Nemastí, nesmrdí a nemusíte oplachovat. Přidejte Biosil či Panthenol tablety a budete brzo v pohodě, jako já.
Hezký den!

You Might Also Like

3 COOL COMMENTS

  1. Eee, vždycky když čtu články na podobné téma, nebo o tom někdo mluví, tak se začnu hned drbat!
    Hlavní je, že to zabralo ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh, to se mi taky stává :)
      Děkuji za komentář.

      Delete
  2. Šampóny od Yves Rocher jsem nikdy neměla, ale super článek pro někoho se suchou pokožkou ve vlasech. Já na lupy - trošku trpím, takže možná zajdu do YR a kouknu se po tomhle šampónu. :)
    http://adelamachova.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thank you for your lovely comments! :)