Social icons

Buď hustej. Buď megašéf.

18. ledna 2017
outfit, Village Underground


Doma nemáme velké zrcadlo, což není moc fajn, protože buď musím otravovat Marca, aby mě vyfotil a nebo na sebe prostě něco naplácám. Taky tady nemam moc možností, co nosit, takže všechno točím dokola.
Vždycky jsem si totiž strašně dělala hlavu s tím, co mam na sobě, abych byla strašně dobře oblečená, pořád jsem na to myslela, až jsem se nikdy v ničem necítila dobře. Štvala mě moje ramena, potom břicho a vlasy, potom tohle a tamto, nikdy jsem se v ničem necítila příjemně a vypadala jsem následně jak tatar. Jednoduše jsem se neuměla nosit. Až mi to jednoho krásného dne začalo vadit.
Vadilo mi, jak moc se sleduji a jak moc mi záleží na tom, co si lidé o tom myslí. A samozřejmě to vedlo akorát k depkám a nočnímu přejídání. Večer se stále přejídám, ale je mi to upřímně všechno úplně jedno. Uvědomila jsem si, že nemusíte být jak ze škatulky a perfektní do puntíku. Musíte se cítit fajn a všichni vám musej být putna. Jednoduše tyhle krávoviny házím za hlavu a snažím se být sama sebou, potom to jde všechno samo. To, že jste hustí a styloví nedělá váš ksicht, ani postava, ale vy. A vy nemůžete být mimořádní, pokud to nejste vy. Trvalo mi to něco málo kolem 25 let, abych se k tomu dopracovala. Takže úkol dva je, přemýšlet rychleji..
Jak to máte vy? Děláte si ze všeho až moc velkou hlavu nebo na to taky házíte bobek?
outfit, Village Underground
outfit, Village Underground, ejnets

2 komentáře

  1. Nejen super fotky, ale hlavně obsah článku. Jo, to znám, přílišné pozorování se a přemýšlení, co si ostatní myslí, i když to prostě ovlivnit nemůžeme, ani nemůžeme vědět, co si doopravdy myslí :) Já se snažím být v pohodě s tím, co mám, jaká jsem, s chybama a tolik všechno neřešit a nebrat vážně :)

    OdpovědětVymazat
  2. ja si robim tazku hlavu, ked si na seba nieco vezmem z lenivosti, co uz malo byt davno niekde prec v kosi a potom sa rozculujem, ako vyzeram. Nejake to brucho a nedokonalosti clovek stale riesi, ale podla mna je ako je, tak je to dane a treba sa s tym zmierit :) Inak vyzeras super v tom outfite :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat

Thank you for your lovely comments! :)